July Wrap Up

Тъй като наскоро бях на турне за около месец и нямах никакво време да пиша, ми се натрупаха доста книги, които искам поне да спомена тук. Като цяло повечето хора мразят дългите пътувания с кола или автобус, но аз ги приемам като възможност да прочета повече книги. Заедно с многото концерти и дефилета успях да намеря време и за тези 8 книги:

1. „Двор от рози и бодли“ и „Двор от мъгла и ярост“ от Сара Дж. Маас

В тази част включих две книги, защото все пак са част от една поредица и не ми се струва редно да ги разделям. Когато прочетох първата книга бях изумена, но след втората не можех да мисля за нищо друго, освен за дворовете и колко объркана, нещастна и развълнувана съм в едно и също време. Просто чувствата ми бяха меко казано объркани. Това наистина са две книги, които трябва да се прочетат. Сега очаквам с нетърпение излизането на третата и се надявам това да е скоро.

Давам и на двете 5/5

2. „Ангелско нашествие“ от Сюзън Ий

Книгата е наситена с много битки и приключения, затова е невъзможно да ти стане скучна. Стилът на авторката е добър, а образите на героите са реалистични. Въпреки това лично на мен би ми харесало и малко романтика да бъде включена в историята.. Да се надяваме че в следващата книга това ще стане.

Давам й 4/5


3. „Сбогуване“ от Лиза Макман

Тази книга беше в списъка ми от доста време. Трета част е от поредицата „Опасни сънища“. Първите две бях прочела още след панаира на книгата, но за тази все не ми оставаше време. Чете се бързо и е подходяща за хора, които се нуждаят от почивка.

Давам й 3/5 


4. „Гневът и зората“ от Рене Ахдие

Заобичах книгата още от първата страница. Има равна доза приключения и романтика, което ми хареса изключително много,а историите които се преплитат с основния сюжет са запленяващи. Прочетох я на един дъх, но ме изпълни с толкова много емоции, че не успях да започна друга книга няколко дни след това. Сега започнах втората книга – „The Rose and the Dagger“,  която се надявам скоро да излезе и на български. 

Давам й 5/5



 5. „Кралицата на Тиърлинг“ от Ерика Йохансен

Това е още една история за момиче, попаднало в кралски двор, пълен с интриги и заговори за убийства. С една основна разлика – този път момичето е кралица със силен дух и желязна воля. В повечето подобни книги, женските персонажи са представени като слабохарактерни, чакащи принца на белия кон. В тази, главната героиня се появява и сякаш още от първата страница се опълчва на сереотипите и започва опасна игра с живота и смъртта. 

Давам й 5/5



6. „Рисунка за Айла“ от Стефани Пъркинс


Това е част от още една трилогия, която завърших едва този месец. Влюбих се в „Целувка за Ана“ и „Звезди за Лола“ и не знам защо не прочетох „Рисунка за Айла“ още тогава. Въпреки това съм доволна, че изчаках до сега. Явно това е бил правилният момент да се потопя в атмосферата на Париж, особено след една година изучаване на френски и едномесечен престой във Франция. След тази книга мога официално да го заявя: Обожавам книгите на тази писателка. Или по-добре: J’adore les livres de cette écrivain!

Давам й 5/5


7. „Стъкленият трон“ от Сара Дж. Маас

Започнах поста с книга на Сара Дж. Маас и ще го завърша с такава. След като прочетох „Двор от рози и бодли“ и „Двор от мъгла и ярост“ реших да проверя дали и останалите книги на авторката са толкова добри. И разбира се не останах разочарована. Оригинална, добре написана, забавна и динамична, тази книга ме плени от самото си начало. Сега чета и останалите от поредицата и мисля че не съм спала от няколко дни само и само да видя какво ще се случи.

Давам й 5/5

***

Мисля че в този пост оцених с 5 звезди твърде много книги, но наистина всички са страшно интересни и заслужават да бъдат прочетени. Надявам се, че и следващия месец ще попадна на също толкова добри произведения.

Вашият коментар

