The Pastry Book Tag

От доста време не съм писала поради ограничено време, за което се извинявам. Ще се постарая в бъдеще да поправя това и да отделям поне по един час на седмица за блога си, започвайки с един много приятен за писане пост. Благодаря на Yuli за тага.

Резултат с изображение за the pastry book tag

1. Кроасан: Книга или поредица, която всички(включително и ти) обичат.

Резултат с изображение за harry potter series

Има много просто обяснение за избора ми: все още не съм срещала човек, който е чел книгите за Хари Потър и не е останал впечатлен от тях.

2. Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало.

Резултат с изображение за the unbecoming of mara dyer

Миналата година, когато започнах да уча френски, определено не трябваше да чета книги на английски, защото езиците доста често се смесваха и ме объркваха. Въпреки това направих изключение за „The Unbecoming of Mara Dyer“ и се радвам за това. Книгата ме очарова, но за съжаление не успях да прочета другите две от поредицата, което смятам в най-скоро време да поправя.


3. Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите.

Чела съм много положителни ревюта за „Разбий ме“ от Тахере Мафи и мислех,че ще я харесам, но за съжаление не оправда очакванията ми.  

4. Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислеше, че ще е едно, а се е оказала съвсем друго.

Резултат с изображение за анна в рокля от кръв

Когато реших да прочета „Анна в рокля от кръв“ не бях съвсем сигурна дали наистина е добре да го направя. От една страна, изглеждаше адски интересна, още повече, че точно тогава бях обсебена от сериала „Свръхестествено“, но от друга ми изглеждаше и леко страшна на пръв поглед. Както и да е, книгата много ми допадна нямаше нищо плашещо в нея, само голяма доза приключения и герои, които нямаше как да не ме разсмеят.

5. Еклер: Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание.

Резултат с изображение за forgotten books quotes

За съжаление мога да изброя доста: „Гондолата на времето“ от Ева Фьолер, „Скъпоценни камъни“ от Керстин Гир, „Сирена“ от Триша Рейбърн, „Академия за вампири“ от Ришел Мийд, „Любов под гибелна звезда“ от Джоузефин Анджелини

6. Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна.

Резултат с изображение за throne of glass

Тук ще поставя „Стъкленият трон“ на Сара Дж. Маас, защото са смесени гледните точки на няколко герои, всеки от които има собствен характер и цялостно изградена персоналност.Удоволствие е да се чете подобна поредица, която кара хората да видят света, макар и измислен, през очите на някой друг.

7. Наполеон: Филм или сериал базиран на книга, които харесваш повече от самата книга.

Все още не ми се е случвало подобно нещо и се надявам това да си остане така.

8. Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна.

Почти всички книги, които чета, се развиват в различна страна, но тук искам да спомена Идрис. Идеята, че има отделна държава, за която никой освен ловците на сенки не знае ме очарова. Касандра Клеър се е справила отлично с описанието й до най-малката подробност.

9. Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искал/а да опиташ.

Резултат с изображение за the lunar chronicles

Точно в момента имам желание да прочета страшно много книги, доказателство за което е намаляващата памет на електронната ми книга, но все не намирам достатъчно време. Въпреки това не бих могла тук да не спомена „Лунните хроники“ на Мариса Мейър, защото отлагам от една година прочитането на тези четири книги. Наскоро завърших „Синдер“ и смятам скоро да продължа с останалите.

Тагвам всеки, който би желал да го направи.

Вашият коментар

