Коледен Книжен Маратон 2016

Първо искам да се извиня, че правя този пост с един ден по-късно, но въпреки това ще се опитам да изпълня всичките категории и да кача ревюта на повечето книги. Много се вълнувам, защото това ще е първият ми книжен маратон (надявам се успешен), като изключим няколко злополучни опита през лятото.
И така да започна с избраните от мен книги (5 + 2 допълнителни).

1. Книга на Коледна тематика
Тук избрах „Целувка в Ню Йорк“ на Катрин Райдър“. От доста време имам желание да я прочета и смятам, че е много подходяща за тази категория, взимайки в предвид, че всичко се случва в навечерието на Коледа.

2. Книга, която ти е била подарена
Тъй като е Коледа и всичките ми приятели знаят,че най-много ще ме зарадват ако ми подарят книга, тук имах доста възможности за избор. Обаче искам колкото се може по-бързо да прочета „Веровещица“ на Сюзан Денърд и тя печели тази категория.

3. Книга с коледни цветове на корицата
Зеленото е един от цветовете, асоциирани с Коледа. С радост ще прочета „Истории от академията за ловци на сенки“.

4. Книга с романтична/любовна темаика
Скоро гледах класациите на Goodreads и „The Unexpected Everything“ ми се стори доста интересна.

5. Книга, с която ще изглеждаш най-tumblr до камината
В моя случай по-вероятно е да е до климатика, отколкото до камината, но все пак тук ще поставя „Луната, която убива“.

*6. Жанр, който не си пробвала досега
Скоро от панаира на книгата си купих „Синът на вдовицата“, която е комбинация от трилър, мистерия и приключенски и сега ще ми бъде интересно да прочета различен жанр от тези, на които обикновено се спирам.

*7. Книга по избор
Крайно време е да прочета „Скарлет“ и да я върна на приятелката ми, която беше така добра да ми я заеме.

Вашият коментар

