Unpopular Opinions Book Tag

Самата идея на този таг наистина много ми допадна, затова реших да го направя и аз. По принцип се старая повечето ми ревюта да са позитивни, защото все пак във всяка книга би трябвало да има по нещо интересно, дори аз самата да не съм го забелязала. Въпреки това никога не бих отказала добрата възможност да се оплача от нещата, които не ми харесват. И така, нека да започваме.

Резултат с изображение за unpopular opinions book tag

1. Известна книга или поредица, която не харесваш.

„Стъкленият меч“ на Виктория Айвярд ме отегчи дотолкова, че съжалявах, че съм я започнала. Толкова много харесах „Алена кралица“ и чаках половин година за издаването на втората книга, само за да получа това разочарование.

2. Известна книга или поредица, която всички харесват, ти не.

Не искам да обидя никого, защото знам, че тази поредица има доста фенове, но аз лично не успях да дочета и първата книга на „Разбий ме“ от Тахере Мафи. Не понасям книги, в които главната героиня, дори и да е по-силно от всички останали, както е в случая на Джулиет, постоянно чака някой да я спаси и не спира да се оплаква.Резултат с изображение за annoying

 

3. Любовен триъгълник, в който главният герой/героиня не се обвързва с човека с когото ти искаш.Резултат с изображение за love triangle

Честно казано, не мисля, че някога ми се е случвало. Когато чета, винаги се водя по емоциите, които изпитва главният герой, а почти винаги в любовните триъгълници се разбира предварително с кого ще остане. Друг въпрос е, че гледам да избягвам подобни книги.

 

4. Известен литературен жанр, който ти трудно четеш.

Според мен не зависи толкова от жанра, колкото от начина по който е написана дадена книга. Въпреки че не обичам криминални романи и хоръри, винаги бих оценила една добра история, завладяващ стил на писане и интересен сюжет. И обратното – колкото и да харесвам фентъзи, някои мотиви дотолкова ми доскучават, че че чак ми се доспива.

 

5. Известен герой/героиня,Резултат с изображение за will tessa jem  която ти не харесваш?

Съжалявам много, но Теса Грей от „Адските устройства“. Цялата поредица е толкова завладяваща и запленяваща (присъства и моята слабост – Уил Херондейл😄) и после тя идва и разваля всичко. Нерешителността й е адски дразнеща, поне за мен. Игра си с чувствата на Джем и Уил до последно. Не мога да разбера това – обича и двамата едновременно, добре, но щом любовта й е толкова голяма, защо ги измъчва по този начин?

 

6. Известен автор, който ти не харесваш.

Не разбирам какво всички намират в Джон Грийн. Прочела съм точно две негови книги и и двете ми бяха скучни до полуда. Честно, предпочитах да ходя на училище, отколкото да прочета още една страница. Насилих се да дочета „Вината в нашите звезди“, защото филмът ми хареса, но книгата разруши всичко. После опитах „Хартиени градове“, решавайки, че не мога само от една книга да съставя мнението си за автора. Е, това беше краят.

 

7. Известен литературен похват, от който ти е омръзнало.

Нищо не би ми омръзнало, стига да е написано увлекателно и по оригинален начин. Дори най-баналният похват, в ръцете на добър автор, би станал интересен.

 

8. Известна поредица, която нямаш намерение да прочетеш.

Бих дала шанс на всяка книга и поредица. Както казват – не съди за книгата по корицата. Ако видя, че няма да ми хареса след първите няколко глави, ще я оставя, но не и преди да се убедя, че не е за мен.

 

9. Има изказване, че „книгата винаги е по-добра от филма“, но… коя екранизация /телевизионна или кино/ харесваш повече от книжния оригинал?

Както споменах по-нагоре наистина харесах филма по „Вината в нашите звезди“, но не и книгата. Ето, че и това чудо се случи – да харесам филма повече от книгата.

 

10. Книга която не бих докоснал никога.

Колкото и зле да говори това за мен – никога не бих докоснала книга, дадена ми за училище. Бих прочела всичко, но ако някой ме задължи да го направя, дори няма да погледна книгата, колкото и да е интересна.

 

***

Сега, когато написах всичко това, наистина се чувствам по-добре – някак освободена. Тагвам всеки, който би желали да го направи и бих се радвала да науча вашите мнения по въпросите.

 

 

 

 

6 thoughts on “Unpopular Opinions Book Tag

  1. Ех тоя Уил какво толкова има в него аз пък не разбирам?
    И как става тази работа с лайкването на статии? ьхахь малко съм боса в тая работа /Д/

    Liked by 1 person

    1. Не знам, аз просто мноооого го харесвам.
      Май от звездичката долу, но и аз от съвсем скоро съм тук и не съм сигурна😄

      Like

Вашият коментар

