8 причини да прочетете „Гневът и зората“

Всеки има своите причини да прочете дадена книга. Това са моите 8, накарали ме да заобичам „Гневът и зората“.

1. Любовната история"The Wrath and the Dawn - an art print by Grace ...":

Както доста пъти съм споменавала, аз наистина обичам романтични истории, особено ако са написани добре. Обожавам начина, по който всичко се разви в книгата – пеминаването от омразата към любовта, от страха към доверието, от желанието за мъст към закрилата. В някои моменти направо сърцето ми се разтопяваше.

„Обичам те хиляди и хиляди пъти. И никога няма да се извиня заради това.“

 

2. Забавните диалози

Отсега казвам – не я препоръчвам за четене в градския транспорт. Хората ме гледаха доста странно, докато аз стоях сама, само с книга в ръка, заливайки се от смях. Иначе ако сте в лошо настроение – това е вашата книга.

3. Badass героиня

Това е моята голяма слабост в книгите (винаги съм искала да съм такава, но за съжаление съм прекалено срамежлива). Възхитена бях от умението на Шахризад да постави някого но мястото му само с едно изречение. Go girl!

„Страшно проклето момиче. Но и владетелка във всеки смисъл на думата.“

 

4. Красиви дрехиShahrzad from The Wrath and the Dawn:

Да знам какво си мислите, много съм повърхностна. Е , какво да се прави – такава съм. Но в своя защита мога да кажа – те наистина са идеални, а съчетани с декора на двореца и градините, просто ме оставят безмълвна.

 

 

 

5. Представянето на героите

Буквално всички имат своя гледна точка и идентичност. Всеки, дори второстепенните герои, играе важна роля в книгата. Това ме впечатли – „Гневът и зората“ не е поредната любовна история, в която абсолютно всичко и всички са пренебрегнати в полза на главните герои.

 

6. Не е типичният любовен роман

Въпреки всичките прекрасни романтични моменти, читателят не е затрупан от любовни драми и омръзващи, банални и повтарящи се сцени. Тук романтиката е преплетена с приключения, любовта върви заедно с войната, а надеждата се бори срещу проклятието.

 

7.  Саможертвата

Тук всички герои жертват по нещо от себе си, важна част от живота си, само и само да защит някого, когото обичат. Показана е истинската сила на любовта.

 

khalid ibn al-rashid | Tumblr: 8. Халид

И може би най-важната за мен причина, а в същото време и най-странната – заради Халид, дами и господа. Тук ще кажа само едно нещо. Когато една приятелка ме попита за какво се разказва в „Гневът и зората“, моят отговор беше кратък и ясен – „За Халид“.

Вашият коментар

