Топ 10 поредици за препрочитане

През ваканцията малко изоставих блога, за което съжалявам. Ето един лек и приятен пост като за завръщане, а скоро ще кача и ново ревю.

Понякога съм доста объркана, защото искам и да препрочета някоя книга, която много съм харесала, а в същото време и да започна някоя нова. Намирам решение чрез прочитането само на някои моменти от старата и преминаване веднага към новата, но в някои случаи това просто не е достатъчно.

Резултат с изображение за too much books

1. Поредицата за Хари Потър на Дж. К. Роулинг 

Признавам си, че съм я чела поне 3 пъти, но просто не мога да си разделя с Хари, Рон и Хърмаяни.

2.“Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ и „Героите на Олимп“ на Рик Риърдън

Това са едни от любимите ми книги и обожавам да ги препрочитам отново и отново. Мисля, че досега съм чела всяка една от тях поне по 5 пъти, но този брой със сигурност ще се увеличи. Безкрайно много се радвам, че Рик Риърдън продължава да изненадва читателите с още и още книги с митологична тематика.

3. „Реликвите на смъртните“ и „Адските устройства“ на Касандра Клеър

Обожавам ловците на сенки и историите за тях. Въпреки че наскоро попаднах на доста критики по отношение на Касандра Клеър (една от които, че историите за нефилимите вече не са оригинални), продължавам да пищя с пълно гърло като видя, че издават нова нейна книга.

4. „Саванти“ Джос Стърлинг

Братята Бенедикт завинаги ще останат моя слабост. Цялата идея за сродните души, савантите със специални дарби и приключенията е като сбъдната мечта. Нямам търпение шестата книга да бъде издадена, но дори след като я прочета, ще продължавам да отварям тази поредица – когато съм тъжна, щастлива или просто ми е скучно, тези книги винаги ще бъдат с мен.

5. „Академия за вампири“ и „Кръвни връзки“

Прочетох книгите преди доста време и за съжаление до голяма степен съм забравила повечето неща, но при първа възможност ще ги препрочета. Въпреки това си спомням колко спорове водих с най-добрата си приятелка коя ще бъде Роуз и коя Лиса.

6. „Стъкления трон“ и „Двор от рози и бодли“ от Сара Дж. Маас 

Историита на Селена и Фейра, смелостта и безкористността им са истинско вдъхновение за мен. Винаги съм се възхищавала на силните женски персонажи, които знаят какво искат и как за го получат.

7. „Гондолата на времето“ на Ева Фьолер

Пътуване във времето и приятна любовна история = щастие (за мен поне това почти винаги е вярно).

8. „Скъпоценни камъни“ от Керстин Гир

Още една поредица за пътуване във времето, която съм чела поне три пъти. Идеята за тайна ложа, която съществува без знанието на хората столетия наред е наистина пробуждаща любопитството.

9. „Ревенант“ – Ейми Плъм

Една не толкова популярна, но страхотна поредица с действие, развиващо се в Париж (което за мен винаги е голям плюс) и прекрасни герои. Приключения, любовна история, смърт и прераждане и тайно общество е идеалната комбинация, гарантираща приятен следобед, прекаран в четене.

10. „Алена кралица“ от Виктория Айвярд 

Бях напълно запленена от първата книга в поредицата, но честно казано втората доста ме разочарова. Сега съм решена да препрочета и двете преди излизането на третата, за да си припомня защо толкова харесах поредицата.


                                    *** 


Е, това беше. Знам, че са малко повече от 10, но не мога да сместя в толкова малък списък всичко, което искам да прочета. Бих се радвала да видя дали и някой друг има същия проблем и ако е така – с кои книги и поредици.

2 thoughts on “Топ 10 поредици за препрочитане

  1. „Стъкленият трон“ и „Адските устройства“ ще присъстват и в моя списък за препрочитане някога в бъдещето. Защото искам да видя дали ще ми подействат по същия начин и как ще ги „видя“ тогава. Да си го кажа, че ще си е от чисто любопитство. Със сигурност на бялото – черно няма да кажа, но пък може и да намеря неща, които съм ги подминала първия път. Винаги е интересно да видиш нещо след няколко години. Напълно нов опит си е за мен. Много хубав пост и дано намериш време да препрочетеш всички тези книги от поредици. 🙂

    Liked by 1 person

    1. Мерси! Наистина след няколко години може да намерим нещо различно в книгите, дори се надявам, че ще е така😀

      Like

Вашият коментар

