Reader Confessions Book Tag 

Благодаря на Мели за тага!

Резултат с изображение за reader confession book tag

1. Някога наранявал/ла ли си собствената си книга?

Със срам ще си призная, че има няколко подобни случая. Този, за който съжалявам най-много е, когато занесох книгата си на плажа и ми дойде гениалната идея да седна с нея във водата. Разбира се една вълна веднага я намокри. В моя защита мога само да кажа, че книгата беше изключително интересна и не исках да я оставям.

 

2. Наранявал/ла ли си някога заета назаем книга?

Винаги се старая да пазя взетите назаем книги и ако случайно съм наранила някоя, много съжалявам.

 

3. Колко време ти отнема да прочетеш една книга?

За този въпрос нямам точен отговор. Понякога може да ми отнеме няколко часа, а друг път цял месец. Зависи от това дали имам свободно време и най-вече дали самата книга ми е интересна.

 

4. Книги, които не си завършила?

Не обичам да оставям недочетени книги, защото после се чувствам виновна, но има някои, които просто не мога да завърша. Ето няколко като пример: „Всички наши места“ от Дженифър Нивън, „Стъкленият меч“ от Виктория Айвярд, „Сирената“ от Кийра Кас, „Разбий ме“ от Тахере Мафи и др.

 

5. Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?

Както вече споменах дори не мога да дочета „Разбий ме“.  Друга популярна поредица, която явно не е за мен, е „Лунните хроники“ (два пъти се опитах да ѝ дам шанс, но и двата пъти бяха неуспешни).

 

6. Класики, които не харесваш?

И аз също като Мели не харесах  много“Джейн Еър“, но засега тя е единствената класика, която не ми допада.

 

7. Книги, които си купил/ла само заради интелектуалността им?

Когато купувам книга, винаги избирам такава, която смятам за интересна. Все пак не чета, за да се харесам на някого или за да изглеждам по-умна, а защото обичам да го правя.

 

8. Книги, които не си върнал/ла?

Има три книги, които взех от една приятелка и все още не съм върнала, но в своя защита ще кажа само, че всеки път, когато се опитам да ѝ ги върна, тя отказва и ми ги дава обратно.

 

Тагвам Кали и всеки, който би желал да сподели мнението си по въпросите.

Източник на снимката: 1

One thought on “Reader Confessions Book Tag 

  1. И аз съм така с книгите, които не искам да оставя…. А и ме гложди любопитството все пак какво ще се случи въпреки скуката. Искам яснота и край… Аз едвам избутах „Легендата“

    Liked by 1 person

Вашият коментар

