Пролетен панаир на книгата 2017

Първо, честит празник на всички! По случай 24 май, реших да споделя книгите, които купих от тазгодишния пролетен панаир на книгата.

Имам огромното щастие и в същото време нещастие да уча точно до НДК, което прави панаира на книгата точно на една ръка разстояние от мен. Защо нещастие? Изкушението да похарчи всичките си пари за книги е по-силно от мен. Посещавам всеки ден панаира, казвайки си, че само ще разгледам и незнайно как добавям нови попълнения към колекцията си. Не се сдържах да не споделя тези, които взех тази година:

1. „Сезонът на костите“ – Саманта Шанън

Забелязах тази книга и на зимния панаир, но вече бях купила доста и реших да я оставя за следващия. След като бях прочела доста позитивни ревюта, това беше първата покупка, която направих.

 

2. „Тайният портал“ – Ева Фьолер

НАЙ-НАКРАЯ ИМАМ ЦЯЛАТА ПОРЕДИЦА! Когато видях, че книгата излиза се разпищях от щастие, а след като я купих, подскачах поне десет минути. Нямам търпение да я прочета.

 

3. „Криле“ – Ейприлин Пайк

Признавам си – за пръв път я видях днес, но когато прочетох, че в нея се разказва за елфи, просто не се сдържах. Надявам се да е толкова интересна, колкото изглежда, още повече, че е препоръчана от Стефани Майер, а това ми вдъхва големи надежди.

 

4. „Целуната от ангел“ и „Силата на любовта“ – Елизабет Чандлър

Мистерия, любов и ангел пазител – без колебание купих тези две книги, още повече, че са част от завършена поредица.

 

5. „Жулиета“ – Ан Фортие

Признавам си, че това е един вид поглед в бъдещето, защото все още не съм я купила, но утре със сигурност ще го направя, защото ми изглежда доста интересна.

***

Това е засега, надявам се да имам достатъчно силна воля и да се огранича дотук, но знам, че най-вероятно ще взема поне още една-две книги преди да успея да спра.

Вашият коментар

