Mid-Year Book Freak Out Tag

Реших най-накрая и аз да кача един таг, още повече, че напоследък публикувам предимно ревюта. Видях този в блога на Теди и реших и аз да го направя, нещо като обобщение на прочетените досега книги през 2017, стори ми се доста интересно.

Резултат с изображение за mid year book freak out tag

1. Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2017.

Доста трудно ми е да избера само една. Като започна от дълго очаквани продължения на поредици като „Summer Shadows“ и стигна до съвсем нови за мен, но прекрасни книги като „Писма до изгубените души“, за мен е невъзможно да посоча една единствена.

 

2. Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2017.

Тук отново ще спомена „Summer Shadows“ като един неоспоримо перфектен край за една от любимите ми поредици. Няма също как да пропусна и „Тайният портал“, още един чудесен завършек.

 

3. Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.

Много искам да прочета „A Court of Wings and Ruin“, но постоянно отлагам, страхувайки се, че прекалено бързо ще свърши и ще трябва отново да чакам за следващата дълго време. Също наскоро си свалих „Lord of Shadows“, но и тук ситуацията е подобна.

 

4. Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината.

Определено „Двор на крила и разруха“.

 

5. Най – голямо разочарование.

Прочетох доста позитивни ревюта за „Сезонът на злополуките“, но както се оказа в последствие определено не беше моят тип книга. 

 

6. Най – голяма изненада.

От много време една приятелка ме убеждаваше да прочета „To All The Boys I’ve Loved Before“, но аз все отлагах, убедена, че няма да ми хареса. Сега съм изненадана, приятно разбира се, но и раздразнена от собствената си упоритост. 

 

7. Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб).

Тази година имах късмета да прочета по няколко книги от Мари Руткоски, Никола Юн и Джени Хан, чиито стилове на писане наистина ми допадат.

 

8. Нов герой, по когото си падаш.

Хал Робинсън, който още от първата си поява в „Summer Shadows“, вече беше грабнал сърцето ми.

 

9. Най – нов любим герой.

Ета от „Пасажер“ на Александра Бракен, която въпреки всичките трудности не се спря пред нищо, за да защити любимите си хора.

 

10. Книга, която те е разплакала.

Не ми се ще да си го призная, но тук съвсем не е само една. Въпреки това нека да споменем например „За да си спомня“ на Лара Ейвъри и да забравим за другите.

 

11. Книга, която те е зарадвала.

„Писма до изгубените души“ но Бриджит Кемерер наистина си заслужаваше четенето, а и ми подари много усмивки и приятни емоции.

 

12. Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година.

Тъй като тази година още не съм гледала „Всичко, всичко“, който излезе наскоро, тук ще спомена една любима приказка – „Красавицата и звяра“, чиято екранизация вече гледах около 7 пъти.

 

13. Любимо ревю, което си написал/а досега през годината.

Предполагам, че това на За да си спомня от Лара Ейвъри, защото оттогава пиша ревютата си по малко по-различен начин от обикновено.

 

14. Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а).

„Сезонът на костите“ има прекрасна корица, също така обожавам дизайна на „Империя на бури“.

 

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.

Наскоро, в момент на прозрение, направих списък от около 50 книги, които също и свалих, също така смятам това лято да завърша поне 10 френски книги и целия списък за училище.

Източник на снимката: 1

Вашият коментар

